elektropankrac.cz

 ELEKTROPANKRAC.cz

domácí spotřebiče

Novinky

Všechny novinky

Informace

Odběr novinek

1. Výběr a vyhledávání zboží

Zboží je rozděleno do několika základních kategorií, jako jsou „ Velké domácí  spotřebič, Vestavné spotřebiče a další. Každá tato kategorie je dále rozdělena na oddělení , například myčky nádobí, mikrovlnné trouby, pračky....

Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter. Výrobci si vyhrazují vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat.

 2. Vyplnění a odeslání objednávky

Všechny údaje objednávky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Zboží, které je skladem odesíláme spedicí  Toptrans následující pracovní den po obdržení objednávky, není li v poznámce uveden požadavek na pozdější dodání.  V případě nutnosti Vás budeme kontaktovat telefonicky.

U dodání v Praze Vás budeme kontaktovat, abychom společně stanovili vhodný datum a čas předání objednaného zboží (viz dále).

 3. Stanovení dne a času předání objednaného zboží

    3 a. Stanovení dne a času předání objednaného zboží v Praze

Na základě údajů v objednávce se s Vámi spojíme, abychom společně stanovili datum a čas předání zboží. Pokud to bude v našich silách, přizpůsobíme se Vašemu návrhu.

Nejbližší termín dodání u zboží, které je aktuálně skladem, je následující pracovní den.

    3 b. Stanovení dne a času předání objednaného zboží ČR

Zboží, které je skladem odesíláme spedicí  Toptrans následující pracovní den po obdržení objednávky, není li v poznámce uveden požadavek na pozdější dodání. 

 4. Dostupnost zboží

Pokud na zbozi.cz nebo Heuréce uvidíte, že výrobek je skladem, informujte se raději na přesnou dostupnost na telefonním čísle 702025758. Srovnávače aktualizují tyto údaje s prodlevou, ne vždy je to tedy aktuální údaj. U zboží s dostupností skladem 1 ks doporučujeme prověřit telefonicky na čísle 702025758. Zboží může být již prodáno jen čeká na vyskladnění. Děkujeme za pochopení.

5. Způsoby doručení zboží

Osobní odběr - Zboží  bude, po potvrzení, připraveno na adrese skladu:  LG Centrum, Jesenická 372, 252 44 Psáry - Dolní Jirčany. Osobní odběry na skladě jsou možné pouze po předchozí domluvě.

Doprava objednaného zboží

Doprava v Praze -Zboží  Vám v Praze dovezeme naší dopravou v předem dohodnutém termínu na Vaši adresu. Možnost rozbalit a překontrolovat zboží s naším řidičem (platí pouze pro Prahu).

Doprava ČR -Zboží Vám bude zasláno smluvní přepravní společností TOPTRANS a.s.  Zboží je dopraveno za první zamykatelné dveře objektu.

 6. Doprava objednaného zboží v PRAZE.

Doprava velkých spotřebičů v PRAZE je ZDARMA.

Zboží Vám dovezeme naší dopravou v předem dohodnutém termínu, a to ve všední dny od 9:00 do 17:00 hodin. Zásilka bude doručena v den a v čase (minimálně dvouhodinové rozmezí), který si domluvíte s naším pracovníkem. Zboží můžete rozbalit a s řidičem překontrolovat. Zboží je zákazníkem hrazeno v hotovosti při převzetí nebo bankovním převodem před jeho dodáním.

Doprava zdarma neplatí pro malé domácí spotřebiče a příslušenství.

 Při doručení zboží v Praze je možné předat k ekologické likvidaci Váš starý spotřebič. Tato služba je v Praze ZDARMA. Podmínkou je, aby byl spotřebič čistý, odpojený a připravený k odvozu. Pokud je v domě výtah vhodných rozměrů, doručení zboží do bytu v Praze je ZDARMA.

 Osobní odběr malých domácích spotřebičů a příslušenství je ZDARMA.

 7. Doprava objednaného zboží po celé ČR přepravní společností TOPTRANS a.s.

Zboží Vám bude zasláno smluvní přepravní společností TOPTRANS a.s.

Zboží je po předání řidiči doručeno v pracovní dny po celé ČR do 24 hodin, a to ve všední dny od 9:00 do 17:00 hodin. Současně je nutné, aby se zákazník v den závozu přizpůsobil možnostem přepravce, případně se domluvil jinak.

Datum doručení s Vámi domluví náš pracovník nebo Vám bude upřesněno mailem.

Pokud budete zboží  řidiči hradit v hotovosti, připravte si prosím přesnou částku k úhradě. Zboží bude standardně dopraveno za první zamykatelné dveře objektu, další manipulace záleží na dohodě zákazníka s řidičem. Podpisem přepravci při převzetí zásilky potvrdíte, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou, proto doporučujeme jakékoli viditelné poškození přepravního obalu poznamenat do přepravního listu. Pokud máte podezření na správnost zásilky nebo poškození, které vzniklo přepravou, je třeba jej reklamovat už při převzetí a zásilku nepřijímat. Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte na info@elektropankrac.cz, a to nejpozději následující pracovní den po převzetí zboží.

  8. Ceny dopravy ČR  

   1 -  15 kg

190,-

malé spotřebiče, roboty, vysavače, espressa, volně stojící mikrovlnky

 16 -  30 kg

290,-

vestavné mikrovlnky, varné desky, podstavné a výsuvné odsavače

 31 -  50 kg

390,-

vestavné trouby, myčky, malé chlazení, komínové a ostrůvkové odsavače

 51 -  75 kg

490,-

sporáky, pračky, sušičky, mrazáky, lednice

 76 -100 kg

590,-

velké chlazení např. dvoumetrové lednice a lednice se šířkou 70 cm

101 - 150 kg

690,-

americké lednice

 

Cena dopravy se Vám zobrazí v objednávce

Pro některé vybrané modely platí DOPRAVA ZDARMA po celé ČR, toto je vždy u vybraných modelu viditelně vyznačeno.

 9. Možnosti platby

Platba dobírkou

Zboží je zákazníkem hrazeno v hotovosti při převzetí zboží  od dopravce.  

Platba v hotovosti    (osobní odběr zboží)

Platba zboží při převzetí v našem skladu v hotovosti.  

Platba bankovním převodem

Možnost úhrady zboží bankovním převodem před dodáním zboží. Dodání zboží po naběhnutí platby na náš účet. S platbou vyčkejte na potvrzení aktuální dostupnosti zboží .

Číslo účtu: Komerční banka: 19-9265690247 / 0100.

10. Záruční podmínky  

Celý sortiment dodávaného zboží má klasické záruky poskytované výrobcem nebo dovozcem a u většiny výrobků je 24 měsíců. 

Záruční doba začíná běžet dnem zakoupení zboží.  

U vestavných spotřebičů, elektrických a plynových sporáků je nutné odborné zapojení autorizovanou firmou nebo technikem. Zapojení volně stojících spotřebičů je možné provést svépomocí podle přiloženého návodu. Postup instalace je jednoduchý a srozumitelný.  

Postup při reklamaci 

Pokud se vyskytne u zboží závada, můžete se vždy obrátit na kterýkoliv autorizovaný servis dané značky, nebo se obrátit přímo na nás, rádi Vám poradíme. 

Z důvodu řádného a včasného vyřízení případné reklamace výrobku zakoupeného u naší firmy Vás žádáme o dodržení následujících pokynů: 

a) Záruční a pozáruční reklamace 

Všechny námi dodané výrobky mají zajištěn servis, který garantuje dovozce nebo výrobce. Seznam autorizovaných servisů je obvykle přiložen k výrobku. Adresy servisů jednotlivých značek najdete také na stránkách výrobců nebo na záručním listě. Pro urychlené vyřízení reklamace se prosím obracejte na tyto servisy. Servisní technik vyhotoví protokol o zjištěných závadách, opraví je nebo doporučí výměnu spotřebiče.  

b) Reklamace neopravitelných výrobků v záruční době 

Při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívávaní výrobků, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady). Pro výměnu nebo vystavení dobropisu je nutno dodat: 

vyjádření autorizovaného servisu  

kompletní výrobek v obalu  

záruční list (pokud byl k výrobku dodán) 

Paragon nebo fakturu  

Veškeré výše uvedené doklady jsou nedílnou součástí reklamačního řízení. Reklamace nemůže být uznána v případě nedodržení podmínek v záručním listu a v návodu k použití.  

V souladu s novelou Občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodů. Při uplatnění tohoto případného nároku, postupujte prosím níže popsaným způsobem. V případě, že nebudou splněny veškeré podmínky pro uplatnění nároku, nebudeme moci bohužel Vaše odstoupení od smlouvy považovat za řádné a zboží Vám bude vráceno zpět s vysvětlením, proč nemohlo být Vaše odstoupení akceptováno. Podmínky pro uplatnění nároku jsou následující:  

vrácené zboží je fyzicky nepoškozené, plně funkční a kompletní  

vrácené zboží je bez známek opotřebení a používání, nejlépe v původním balení . 

Zboží vraťte na adresu potvrzenou prodejcem, přiložte originál prodejního dokladu, záruční list na zboží, český návod a veškeré dodané příslušenství, číslo bankovního účtu, kam bude částka případně vrácena a přiložte prohlášení, že zboží je nepoškozené, plně funkční a kompletní. Prosíme uvést, že odstupujete v zákonné lhůtě 14 ti dnů. Za vrácené zboží Vám bude při splnění všech výše uvedených podmínek vrácena cena za zboží, odečteny pak budou skutečné náklady prodejce spojené s dopravou a další případné manipulační poplatky. Finanční částka Vám bude odeslána na Vámi zvolený bankovní účet a to do 30 dnů od převzetí vráceného zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Pro podrobnější informace nás prosím kontaktujte. S každým zákazníkem reklamaci na základě věrohodných podkladů řešíme individuálně.